Şube Haberleri

Grid List

Afyon 1

Afyon 4

Afyon 5

Afyon 24

Pin It

Anadolu Sağlık Sen, teşkilatlarıyla bir araya gelmeye devam ediyor. Sendikanın çalışmaları hakkında üyeleri bilgilendiren Anadolu Sağlık Sen, aynı zamanda üyelerle tanışma ve güncel sorunlara dair pek çok konuda bilgilendirme turlarına devam ediyor.

Son olarak 5 Ocak Pazar günü Çankırı’da gerçekleştirilen teşkilat buluşmasına hem üyeler hem de Çankırı’da görev yapan sağlık çalışanları katıldı.

Anadolu Sağlık Sen Genel Başkanı Necip TAŞKIN, Genel Başkan Yardımcıları İbrahim DEMİREL ve Ergün YILMAZ, Ankara Üniversiteler Şube Yönetim Kurulu üyesi Bayram ÇINGE, Çankırı Anadolu Sağlık Sen İl Temsilcisi Osman TABANLI, Kırıkkale Anadolu Sağlık Sen İl Temsilcisi Sayın Hacı DEMiR ve il Yönetim Kurulu üyesi Özdemir SARAY’ın katıldığı kahvaltı programı, Çankırı-Gökmen 1964 Restaurant’da gerçekleştirildi.

Asgari ücrete yapılan zamdan sonra, memur ve memur emeklilerinin maaş zammı, memurların mesleki, sosyal ve ekonomik sorunlarının çözümü için yapılması gerekenler, Sağlık Bakanlığı tarafından yayınlanan Atama ve Yer Değiştirme Yönetmeliği vs. konular hakkında üyelerle fikir alışverişinde bulunuldu.

Sağlık çalışanlarının geniş katılımıyla gerçekleştirilen organizasyon da Çankırı’da görev yapan sağlık çalışanlarının bölgesel sorunları da masaya yatırıldı.

Sağlık çalışanlarının sorunları ve çözüm yollarına ilişkin verimli bir buluşma gerçekleşti.

Organizasyona ev sahipliği yapan Çankırı il temsilcisi başta olmak üzere tüm üyelere ve katılan sağlık çalışanlarına teşekkür edildi. cankiri

Pin It

Anadolu Sağlık Sen, şube teşkilatlarını kurmaya devam ediyor. Afyonkarahisar, Yozgat, Kırıkkale,Edirne, Bursa, ve Zonguldak illerinin birleşimiyle Zonguldak Şubesi’nin kuruluşunu gerçekleştiren Anadolu Sağlık Sen, sağlık çalışanlarının sorunlarını daha gür sesle ifade edebilmek amacıyla güçlü teşkilat oluşumuna devam ediyor.

Kurucu Başkanlığını Bursa il temsilcisi Serpil Konca Karagöz ile Zonguldak il temsilcisi Barış Fidan’ın yaptığı Zonguldak Şubesi’nin yönetim kurulu şu isimlerden oluştu:

Zongundak 2

YÖNETİM KURULU ASİL

  • Serpil konca KARAGÖZ,
  • Atakan ÇETİN,
  • Ahmet EMEK,
  • Nagihan Karaca BÜYÜK,
  • Murat BEDİR,
  • Mehmet BALİ
  • Barış FİDAN.

DENETLEME KURULU ASİL

  • Hatice KONTEŞ
  • Esin EREN
  • Betül KAHRAMAN
  • Mevlüt UYGUR
  • Nuray KAYA

DİSİPLİN KURULU ASİL

  • Mehmet AYTEKİN
  • Volkan KARABAĞLI
  • Saime HALAT
  • Yurdanur KÜMÜK
  • Selçuk TAMER

Genel Başkan Necip Taşkın, Genel Başkan Yardımcıları İbrahim Demirel ve Ergün Yılmaz katıldığı toplantıda bir konuşma yapan Necip Taşkın, toplantıya katılanları selamladıktan sonra, şubenin kuruluşu ve amacı hakkında bilgi vererek toplantının sağlık çalışanları, sendika ve ülkemiz demokrasisi açısından hayırlı olmasını temenni etti

Zongundak 2.  

Sağlık çalışanlarının sorunlarını gür bir sesle ve daha etkili bir şekilde ifade edebilmek amacıyla kuruluşu gerçekleştirilen Zonguldak Şubesi’nin hayırlı olmasını temenni eden Taşkın, “ANADOLU SAĞLIK SEN’in misyonuna yakışır şekilde çalışacağımıza, vizyonumuzu genişleterek sendikamızı daha ileriye taşıyacağımıza inancımız tamdır” ifadelerini kullandı.

Zongundak 3

Pin It

 
 
Pin It

Duyuru
 Atama Başvuru Formu
 Mal Bildirim Beyannamesi
Pin It

İlan Metni ve Münhal Kadrolar Yayımlanmıştır. Tercih Başvuruları 02.07.2025 Tarihi saat 18:00'e kadar https://ekip.saglik.gov.tr adresinden erişim sağlanan Entegre Kurumsal İşlem Platformu (EKİP) üzerinden  yapılmaktadır.

Sağlık Bakanlığı Atama ve Yer Değiştirme Yönetmeliğinde 27/11/2024 tarihinde yapılan değişiklikler ve buna ilişkin ilan metninde de yer verilen hususlar çerçevesinde;

Bu kura sonucuna göre atanıp yeni görev yerine başlayan personelin eş mazereti nedeniyle atanma talepleri, Sağlık Bakanlığı Atama ve Yer Değiştirme Yönetmeliği 30.maddesi “(6) Sağlık ve can güvenliği mazereti hariç olmak üzere; görev yapılan yere atanmadan önce var olan bir mazerete dayalı olarak ilgilinin nakil talebinde bulunabilmesi için bulunduğu yerde fiilen en az bir yıl görev yapmış olması şarttır.” hükmü çerçevesinde değerlendirilecektir.

Kura sonucu atanıp yeni görev yerine başlayan personelin Bakanlığımızda kadrolu statüde ve sağlık hizmetleri sınıfında görev yapan eşlerinin aile birliğine bağlı nakil talepleri ise; Sağlık Bakanlığı Atama ve Yer Değiştirme Yönetmeliğinin 20.maddesinin birinci fıkrasına göre üstlük astlık sıralaması ve hizmet grubu şartı aranarak değerlendirilecektir. Başvuruda bulunacak personelin bu hususları göz önünde bulundurarak müracaat etmesi hususu önemle rica olunur.

 

İlan Metni
Kura Takvimi
Ek-1 Tablo için tıklayınız
*Stratejik  (Uzman Tabip, Uzman Diş Tabibi, Tabip, Diş tabibi ve Eczacı  unvanı) personel halen çalıştıkları kadro unvan ve branşında açılan münhal kadrolardan tercih yapabilecektir.
*Diğer sağlık personeli ise Ek-1 ' de yer alan tabloda halen çalıştıkları unvan ve branşlarının karşısında yer alan unvan ve branşta açılan münhal kadrolardan tercih yapabilecektir.
 Münhal Kadrolar

İsteğe Bağlı İller Arası Yer Değiştirme Suretiyle Atanma Kurası Başvurusu Yardım Kılavuzu

Pin It

24.06.2025 tarihinde saat 14.00'da Bakanlığımız Merkez Binası 27. Kat konferans salonunda Altındağ 5. Noterliği huzurunda elektronik kura yöntemi ile gerçekleştirilen il bazlı kura sonucunu görmek için tıklayınız.

Pin It

24.06.2025 tarihinde saat 14.00'da Bakanlığımız Merkez Binası 27. Kat konferans salonunda Altındağ 5. Noterliği huzurunda elektronik kura yöntemi ile gerçekleştirilen kura sonucunu görmek için tıklayınız.

Pin It

Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı

Engelli, Eski Hükümlü/TMY Kapsamında Sürekli İşçi Alımı:

  1. 4857 Sayılı İş Kanununun 30 uncu maddesi ve ilgili hükümleri ile mezkûr Kanuna dayanılarak çıkarılan Kamu Kurum ve Kuruluşlarına İşçi Alınmasında Uygulanacak Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmelik ile Kamu Kurum ve Kuruluşlarına Eski Hükümlü veya Terörle Mücadelede Malul Sayılmayacak Şekilde Yaralananların İşçi Olarak Alınmasında Uygulanacak Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmelik hükümleri uyarınca Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı taşra teşkilatında istihdam edilmek üzere elektronik kura ve sözlü sınav usulü ile 288 engelli, 72 eski hükümlü/TMY statüsünde olmak üzere toplam 360 sürekli işçi alımı yapılacaktır.
  2. Adaylar, ilan metnine Türkiye İş Kurumu (İŞKUR) esube.iskur.gov.tr adresinden ulaşabilecektir.
  3. Başvurular, Türkiye İş Kurumu (İŞKUR) esube.iskur.gov.tr adresi üzerinden 10/06/2025-16/06/2025 tarihleri arasında elektronik (online) kullanıcı girişi yapılarak alınacaktır.
  4. Bakanlığımızın ihtiyaç duyduğu hizmet türlerinde/mesleklerinde alımların il düzeyinde karşılanması yoluna gidilecektir. Başvurularda, kişilerin Adrese Dayalı Nüfus Kayıt Sisteminde kayıtlı olan adresleri dikkate alınacaktır.
  5. Başvurular, ilgili mevzuat hükümlerine göre Türkiye İş Kurumu (İŞKUR) tarafından alınacaktır.
  6. Adaylar, ilan edilen kadrolardan yalnızca bir işyerine başvuru yapacaktır.
  7. Sürekli işçi kadrolarının meslek ve kadro sayısına göre dağılımı aşağıda belirtilmiştir.  

       Kamuoyuna ilanen duyurulur.

Pin It

2024 Yılı Görevde Yükselme ve/veya ​Unvan Değişikliği Merkezi Yazılı Sınavına İlişkin Kurum Bazında Kadro Listesi İçin tıklayınız.

2024 Yılı Görevde Yükselme ve Unvan Değişikliği Merkezi Yazılı Sınavı Hakkında Duyuru İçin tıklayınız.

2024 Yılı Görevde Yükselme ve Unvan Değişikliği Merkezi Yazılı Sınavı Konu Başlıkları İçin tıklayınız.

Adayların Kurumlarına Müracaatı İçin Son Başvuru Tarihi: 31 Mayıs 2024

Pin It

657 sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun 4’üncü maddesinin (B) fıkrası ile 6/6/1978 tarihli ve 7/15754 sayılı Bakanlar Kurulu Kararı ile yürürlüğe giren “Sözleşmeli Personel Çalıştırılmasına İlişkin Esaslar” uyarınca Başkanlığımızda istihdam edilmek üzere sözleşmeli personel alım ilanı sonucu 2 Mayıs 2023 tarihinde web sayfamızda (www.yok.gov.tr ) yayımlanmıştır.

Yedek adaylardan atanmaya hak kazananların evraklarını en geç 14 Aralık 2023tarihi mesai bitimine kadar teslim etmelerine ilişkin duyuru ise 1 Aralık 2023 tarihinde web sayfamızda (www.yok.gov.tr) yayımlanmıştır.

Anılan tarihe kadar evraklarını teslim etmeyen adaylar ile herhangi bir sebeple görevine başlamayanların yerine atanmaya hak kazanan yedek adayların listesi aşağıda yer almaktadır. Aşağıdaki listede yer alan yedek adayların evraklarını en geç 29 Aralık 2023 tarihi mesai bitimine kadar Kurulumuz Personel Daire Başkanlığına teslim etmeleri gerekmektedir. İstenen belgeleri süresinde teslim etmeyen adaylar hakkından vazgeçmiş sayılacak olup yerine yedek adaylar alınacaktır.

Koruma ve Güvenlik Görevlisi (erkek) adaylar için tıklayınız.

Bu duyuru tebliğ niteliğindedir. Ayrıca adaylara tebligat yapılmayacaktır.

İSTENEN BELGELER:

1) T.C. Nüfus cüzdanı veya kimlik kartı (aslı ve fotokopisi)

2) 2022 KPSS sınav sonuç belgesi (internet çıktısı)

3) Mezuniyet belgesi (aslı ve fotokopisi)

4) İkametgâh belgesi (e-devlet çıktısı),

5) Erkek adaylar için askerlik belgesi (sorgulama kodu net ve okunur olan e-Devlet üzerinden alınan belge kabul edilecektir.)

6) Adli sicil belgesi (sorgulama kodu net ve okunur olan e-Devlet üzerinden alınan belge kabul edilecektir.)

7) Son 6 ay içerisinde çekilmiş 6 adet vesikalık fotoğraf

8) Tam teşekküllü hastanelerden “Görevini Devamlı Yapmasına Engel Olabilecek Sağlık Durumu Bulunmadığı”na dair alınacak sağlık raporu. (Sağlık Raporunda atanmaya hak kazanılan pozisyon unvanında çalışılmasında sakınca bulunmadığına dair ibarenin bulunması gerekmektedir.)

9) Koruma ve güvenlik görevlisi adayları için özel güvenlik kimlik kartı ile boy-kilo durumunu gösterir rapor (aslı ve fotokopisi)

10) Sertifika (sertifika istenilen pozisyonlar için) (aslı ve fotokopisi)

11) Son bir yıl içerisinde herhangi bir kamu kurumunda çalışanlar için, hangi statüde çalıştığını, ne şekilde ayrıldığını gösteren ve ilgili kurumdan alınmış resmi yazı

İletişim Adresi ve Telefonu:

İletişim Adresi: Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı Personel Daire Başkanlığı Üniversiteler Mahallesi 1600 Cadde No:10 06800 Çankaya/ANKARA

Tel: (0 312) 298 75 69-70-71

Pin It

2023 YKS kılavuzlarında yayımlanan kayıt tarihlerinde kayıt yaptıramayan adayların kayıt tarihinin bitiş tarihinden itibaren 3 hafta içinde başvurması durumunda adayın mazereti ilgili yükseköğretim kurumu tarafından değerlendirilerek mazereti kabul edilenlerin kaydı yapılacaktır. 3'üncü haftanın son günü mesai bitiminden sonra başvuru yapanların başvurularının değerlendirilmeyerek kayıtları yapılmayacaktır.​

Pin It